ســـــــــلام

شهر گمشده ی عشق♥♥♥♥فقط برای نوجوان های ایرانی

این وب برای کسانی هست که عاشق هستن یا مسائل عاشقانه را دوست دارن!مطعلق به تمام نوجوانان ایرانــــــــــی!

ســـــــــلام

ســــــــــــــــــــــلام!!!!!

به وب من خوش آمدید!

دوستان این وب یه وب عاشقانه ست و قراره داستان،شعر،متن،اس ام اس ،و شاید آهنگ های عاشقونه توش بزارم و یه بخش دخترونه هم براتون میزارم که عکس های قشنگ دخترونه داشته باشه!

حتما نظر بدید

ممنون میشم دوستان

دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:20---7 مرداد 1391
گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست

دل بکن! آینه این قدر تماشایی نیست



حاصل خیره در آیینه شدن‌ها آیا

دو برابر شدن غصه تنهایی نیست؟!


pezhman
ساعت11:36---6 مرداد 1391
سلام .
وب خوبی داری .
اگه دوست داشتی به من هم سر بزن.
یه چیز دیگه که اگه قصد خرید اینترنتی داری بری آدرس زیر خیلی بهتره .
چون بر خلاف فروشگاهای دیگه :
1-تنوع محصولاتش زیاده
2-کیفیت عالی داره و ارزونه
3-پول محصول رو به مامور پست تحویل میدی (کالا رو میاره جلو در خونت)
4-بعضی از محصولاتش گارانتی هم دارن
5-خودت نوع و هزینه بسیار ناچیز پست رو انتخاب میکنی
من خودم خرید کردم .
عالی بود .
heyrat.melimarket.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:33 ] [ باران دلخوش ] [ ]